Bugatti Veyron rechemat in service

Sa faci o masina perfecta din toate punctele de vedere este o sarcina imposibila. Acest lucru a fost confirmat de recentele rechemari in service pentru Bugatti Veyron, cea mai avansata masina din punct de vede tehnologic. Si nu s-a intamplat o data ci de trei ori. Aceste recall-uri nu sunt de bun augur pentru vanzarile noului Chiron, dar ramane de vazut daca potentialii clienti vor trece cu vederea problemele fratelui mai mare.

Este greu de crezut ca o masina al carei pret de pornire de peste 1.7 milioane de dolari poate avea probleme. Dar necazurile se pot intampla oriunde.

Prima problema este legata de indicatorul de combustibil si sunt afectate 72 de unitati Veyron produse intre 2006 si 2011 si Grand Sports fabricate intre 2010 si 2011. Se pare ca acul indicatorului nu poate sa tina pasul cu apetitul de consum al motorului W12 de 8 litri. Cateva masini s-au oprit cu pana de combustibil desi indicatorul arata ca mai este destula benzina in rezervor.

A doua problema afecteaza 13 masini Veyron produse intre 2006 si 2008 si o reprezinta o coroziune a cablului care leaga bateria de alternator.  Aceasta defectiune pare destul de serioasa pentru ca, in anumite conditii, poate duce la o supraincalzire si chiar la incendiu.

Ultima problema semnalata afecteaza suportul de cric care este prins de sasiu. Acesta, surprinzator sau nu, se poate desprinde, in conditii de condus normale. Sunt afectate 87 de unitati Veyron produse intre 2006 si 2011, Grand Sports intre 2010 si 2012 si Super Sports produse intre 2011 si 2013.

Sa speram ca inginerii Bugatti vor face lucrurile cum trebuie pe urmasul Chiron.